Un llibre d’esgrima restaurat

El Taller de Restauració del CRAI de la Universitat de Barcelona ha finalitzat  la restauració de l’obra de Reserva: Academie de l’espée de Girard Thibault d’Anvers : ou se de monstrent par reigles mathematiques sur le fondement d’un cercle mysterieux la theorie et pratique des vrais et iusqu’a present incognus secrets du maniement des armes a pied et a cheval ,  interessant llibre, imprès a Leyden al 1630, amb magnífics gravats calcogràfics de diversos artistes sobre l’ ensenyança de l’ art de l”esgrima.

L’ exemplar malmès pel que fa a l’ enquadernació en pergamí que es trobava solta, també ha estat tractat  per problemes amb alguns forats d’insectes.

Us recordem que podeu veure la fitxa d’aquesta obra al Museu Virtual de la Universitat de Barcelona.

1 Resposta a “Un llibre d’esgrima restaurat”

1. 1 xavier caballé 27 setembre 2010 a les 15:12

Més que un forat d’insecte, gairebé sembla provocat per un floret d’esgrima… :)

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )

Bloc de Reserva

setembre 2010
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« ago   oct »
 12345
6789101112
13141516171819
27282930

Entra la teva adreça de correu electrònic per subscriure’t al blog i rebre notificacions dels posts per correu electrònic.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-41189260-1', 'ub.edu'); ga('send', 'pageview');

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 226 other followers

%d bloggers like this: