Un llibre d’esgrima restaurat

El Taller de Restauració del CRAI de la Universitat de Barcelona ha finalitzat  la restauració de l’obra de Reserva: Academie de l’espée de Girard Thibault d’Anvers : ou se de monstrent par reigles mathematiques sur le fondement d’un cercle mysterieux la theorie et pratique des vrais et iusqu’a present incognus secrets du maniement des armes a pied et a cheval ,  interessant llibre, imprès a Leyden al 1630, amb magnífics gravats calcogràfics de diversos artistes sobre l’ ensenyança de l’ art de l”esgrima.

L’ exemplar malmès pel que fa a l’ enquadernació en pergamí que es trobava solta, també ha estat tractat  per problemes amb alguns forats d’insectes.

Us recordem que podeu veure la fitxa d’aquesta obra al Museu Virtual de la Universitat de Barcelona.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conservació, CRAI Biblioteca de Reserva, Enquadernació i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Un llibre d’esgrima restaurat

1. xavier caballé ha dit:

Més que un forat d’insecte, gairebé sembla provocat per un floret d’esgrima… :)

Please log in using one of these methods to post your comment: