La Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona ofereix el curs d’extensió universitària “Anàlisi i Catalogació del Llibre Antic“. Es tracta d’un curs presencial de 6 crèdits que combina sessions teòriques i pràctiques que es duran a terme els divendres a la tarda entre el 2 de març i el 8 de juny de 2012.

L’objectiu del curs és iniciar a l’alumnat en l’anàlisi i la descripció dels materials bibliogràfics de les col·leccions patrimonials. Consta de dues assignatures de 3 crèdits cadascuna: “Anàlisi material i formal del llibre antic” i “Descripció i accés al llibre imprès”, que alhora formen part del curs de Postgrau “Tractament i Gestió del Patrimoni Bibliogràfic“.

El període de preinscripció és entre el 15 de juny i el 30 de setembre i no és necessari tenir titulació universitària.

0 Respostes a “Curs d’Anàlisi i Catalogació del Llibre Antic a la Facultat de Biblioteconomia de la UB”

1. Feu un comentari

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )

Bloc de Reserva

juliol 2011
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« jun   ago »
 123
45678910
11121314151617
25262728293031

Entra la teva adreça de correu electrònic per subscriure’t al blog i rebre notificacions dels posts per correu electrònic.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-41189260-1', 'ub.edu'); ga('send', 'pageview');

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 225 other followers

%d bloggers like this: