Sciencia.cat és un projecte que posa a l’abast materials en línia sobre ciència i la tècnica de l’Edat Mitjana i el Renaixement en llengua catalana, tant escrits originàriament en català com els traduïts.

L’equip de recerca de Sciencia.cat està dirigit per Lluís Cifuentes, professor agregat de la Universitat de Barcelona i Antònia Carré, amdós membres del Centre de Documentació Ramon Llull i de l’Institut de Recerca de les Cultures Mediterrànies.

Sciencia.cat s’orienta cap a la implementació de la Base de dades,  la Biblioteca digital, la multiplicació dels estudis de cas mitjançant les edicions crítiques, l’anàlisi del procés traductor, el vocabulari científic i les manifestacions didàctiques i literàries de l’interès social per la ciència i la tècnica.

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Sciencia.cat, una biblioteca digital de documents antics en llengua catalana sobre ciència

Please log in using one of these methods to post your comment:

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )