Sciencia.cat és un projecte que posa a l’abast materials en línia sobre ciència i la tècnica de l’Edat Mitjana i el Renaixement en llengua catalana, tant escrits originàriament en català com els traduïts.

L’equip de recerca de Sciencia.cat està dirigit per Lluís Cifuentes, professor agregat de la Universitat de Barcelona i Antònia Carré, amdós membres del Centre de Documentació Ramon Llull i de l’Institut de Recerca de les Cultures Mediterrànies.

Sciencia.cat s’orienta cap a la implementació de la Base de dades,  la Biblioteca digital, la multiplicació dels estudis de cas mitjançant les edicions crítiques, l’anàlisi del procés traductor, el vocabulari científic i les manifestacions didàctiques i literàries de l’interès social per la ciència i la tècnica.

1 Resposta a “Sciencia.cat, una biblioteca digital de documents antics en llengua catalana sobre ciència”

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )

Bloc de Reserva

juny 2012
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« mai   jul »
 123
45678910
11121314151617
252627282930

Entra la teva adreça de correu electrònic per subscriure’t al blog i rebre notificacions dels posts per correu electrònic.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-41189260-1', 'ub.edu'); ga('send', 'pageview');

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 225 other followers

%d bloggers like this: