Exposició virtual Ramon Llull i l’encontre entre cultures

A la pàgina web de la Biblioteca de Reserva es pot visitar l’exposició virtual Raimundus, christianus arabicus. Ramon Llull i l’encontre de cultures, on trobem detallades explicacions de les obres del fons de Reserva corresponents a l’exposició que entre els dies 22 d´abril i 25 de maig de 2010 es va poder visitar a l’edifici històric de la Universitat de Barcelona.

L’exposició va ser organitzada per l’Institut Europeu de la Mediterrània juntament amb el Centre de Documentació Ramon Llull de la UB i  es va completar amb una part bibliogràfica, d’edicions antigues a les vitrines de la Biblioteca de lletres i d’edicions modernes a l’entrada de la Biblioteca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions virtuals i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.