Jornades sobre la il·luminació de manuscrits a l’Institut de Recherche et d’Histoire des Textes de Paris

Sota el títol “Des phrases courtes, mes chéris”, onze joves col·leges de la historiadora de l’art Patricia Stirnemann li volen rendir un especial homenatge, científic i amical, realitzant unes jornades on cada un d’ells durà a terme una comunicació sobre la il·luminació de manuscrits.

Els actes tindran lloc el proper 23 d’octubre a l’Institut National d’Histoire de l’Art de Paris

Patricia Stirnemann realitza tasques de recerca especialitzada en manuscrit il·luminats de l’edat mitjana a l’Institut de Recherche et d’Histoire des Textes (CNRS). Destaquen els seus estudis sobre els psalteris dels segles XII i XIII,  sobre les Très riches heures de Jean de Berry,  i  sobre la decoració secundària, primordial per datar i localitzar un manuscrit.

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Conferències i Jornades i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.