Presència del fons de la Biblioteca de Reserva a les nadales de la Universitat de Barcelona

Aquest any trobem material del fons de la biblioteca de reserva en dues de les nadales de la Universitat de Barcelona.

A la nadala del CRAI, , que s’inicia i finalitza amb la imatge d’una miniatura, d’estil gòtic internacional tardà, present a la Bíblia del segle XV corresponent al Manuscrit 762

I la nadala de la Universitat de Barcelona, on es poden veure nombroses imatges de les il·lustracions i esferes mòbils del compendi de coneixements astronòmics del S. XVI Astronomicum Caesarum de Pere Apià.

Bones festes

Aquesta entrada s'ha publicat en Manuscrits i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.