Conferència de Diego Navarro sobre la preservació de la memòria escrita a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB

El proper dimecres 16 de març a les 4 de la tarda, Diego Navarro Bonill, professor d’arxivística de la Universitat de Barcelona, impartirà una conferència que porta per títol  “Tiempo de archivo: espacios y lugares de memoria en la edad moderna y contemporánea” on parlarà de les pràctiques, els resultats i les representacions de les estratègies de preservació de la memòria escrita des del segle XVI fins els nostres dies, tenint en compte diferents iniciatives que al llarg de la història s’han preocupat de conservar i ampliar el registre del passat.

Aquesta conferència, que tindrà lloc a la Sala de Juntes de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació, està organitzada pel Seminari Exemplar Grup d’Estudis del Patrimoni Bibliogràfic i Documental i per l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura.

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Conferències i Jornades i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.