Col·loqui a la Facultat de Geografia i Història de la UB sobre els arxius patrimonials

Els propers dies 1 i 2 de juny la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona acollirà el col·loqui internacional que porta per títol “els arxius patrimonials, situació i reptes de futur”. Aquest col·loqui està organitzat pels integrats del projecte de recerca ARQUIBANC, que té com a principal objectiu localitzar, recuperar, organitzar i difondre arxius patrimonials i privats de Catalunya.

El col·loqui vol ser un espai per fer un balanç de la situació en què es troben els arxius patrimonials  i analitzar les actuacions i iniciatives que s’hi estan duent a terme tant des de l’administració pública com des de la iniciativa privada. En aquesta trobada es vol donar cabuda al punt de vista de diferents professionals com ara investigadors, arxivers i bibliotecaris entre d’altres, i analitzar la importància d’aquests arxius per a la historiografia, amb treballs que es basen exclusivament en la documentació patrimonial o que la utilitzen per completar altres tipus de fonts.

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Conferències i Jornades i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.