Els 4 volums de l’Inventari de Manuscrits de la Biblioteca de Reserva de la Universitat de Barcelona són consultables al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona que permet la consulta i descàrrega en format PDF. Gràcies a l’aplicació de l’OCR (reconeixement òptic de caràcters) es poden realitzar cerques dins els documents digitalitzats per qualsevol paraula del text.

Aquest inventari comprèn la descripció dels manuscrits 1 al 2030. Els manuscrits estan ordenats per número correlatiu, el contingut de cada manuscrit queda descrit detalladament i al final hi ha especificacions sobre el suport, l’època, lletra, col·lació, mides, enquadernació, procedència i altres informacions pertinents.

En una propera fase està prevista la digitalització dels índexs de matèries i autors d’aquest inventari.

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades i repositoris, Manuscrits i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a L’inventari de Manuscrits de la Biblioteca de Reserva, consultable al Dipòsit Digital de la UB

1. Montserrat Comas ha dit:

Moltes gràcies.Serà una eina de gran utilitat.

2. Retroenllaç: La Biblioteca de Reserva digitalitza els índexs de “l’Inventario general de manuscritos de la Biblioteca Universitaria de Barcelona” « Bloc de Reserva

3. Retroenllaç: Noves millores a l’Inventari de manuscrits del Dipòsit Digital | Blog de Reserva