Exposició bibliogràfica virtual dels jesuïtes a la biblioteca de la Universidad Pontificia Comillas

Arran del congrés internacional sobre els jesuïtes que ha tingut lloc aquest mes de juny a la Universidad Pontificia Comillas de Madrid, la biblioteca d’aquesta universitat ha realitzat una exposició virtual  del ric fons bibliogràfic dels jesuïtes.

Aquesta exposició mostra un centenar de documents d’entre els segles XVI i XVIII custodiats per la Biblioteca de la Universidad Pontificia Comillas, procedents de cases i col·legis de jesuïtes espanyols i europeus, així com de biblioteques d’altres ordes religioses i de col·leccions particulars. Les obres han estat sel·leccionades i comentades per Maria Eugenia López Varea, directora de fons antic d’aquesta biblioteca.

La mostra està dividia en cinc seccions històriques relacionades amb la temàtica del congrés i que reflexen els cinc grans temes que han sigut i son transcendentals en la història de la Companyia de Jesús:

• Sant Ignasi de Loyola i la Companyia de Jesús
  • L’ensenyança jesuítica
  • Temps de controvèrsia
  • La Companyia de Jesús, llavor de l’evangelització
  • L’expulsió
Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions virtuals i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.