Novetats bibliogràfiques de la Biblioteca de Reserva

Novetats bibliogràfiques de la Biblioteca de Reserva dels mesos d’agost i setembre:

Avenoza, Gemma. Biblias castellanas medievales. San Millán de la Cogolla :  Cilengua,  2011.
Corbeto, Albert. Especímenes tipográficos españoles. Catalogación y estudio de las muestras de letras impresas hasta el año 1833. Madrid : Calambur, 2010.
Katholieke Universiteit te Leuven. Universiteitsbibliotheek. Anima Academiae Bibliotheca : dertig jaar aanwinsten voor de Leuvense. Leuven: Katholieke Universiteit, DL 2010
Klöter, Henning. Arte de la lengua Chio Chiu : Ms. 1027, Biblioteca de la Universidad de Barcelona : Transcript and english translation, 2009.

També podeu consultar les novetats bibliogràfiques de la Biblioteca de Reserva des de l’opció noves adquisicions bibliogràfiques-reserva del catàleg del CRAI de la UB.

Aquesta entrada ha esta publicada en Novetats bibliogràfiques. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.