Conferència sobre les noves competències professionals en els bibliotecaris de fons antic a la Universitat d’Anvers

El Library and Information Science Department de la Universitat d’Anvers, l’Ecole Nationale Supérieure des Sciences de l’Information et des Bibliothèques de Lió i la Flanders Heritage Library han organitzat una conferència internacional sobre les noves competències que els bibliotecaris de fons antic necessitaran en el seu perfil professional en el futur i com s’han d’encabir aquestes competències en els estudis de biblioteconomia.

Al llarg de la conferència els bibliotecaris i les persones encarregades de programes d’ensenyament bibliotecari confrontaran les seves idees i presentaran diferents bones practiques amb l’objectiu que puguin servir de model per a biblioteques i centres d’educació.

Aquesta conferència tindrà lloc els propers 1 i 2 de febrer a la Universitat d’Anvers

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Conferències i Jornades i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.