El professor Pedro Rueda proposa una tria de recursos i serveis relacionats amb el llibre antic al darrer número de la publicació La TRIAde…

La publicació de la Biblioteca de Biblioteconomia de la Universitat de Barcelona La TRIAde… recull recomanacions de recursos i serveis d’aquesta biblioteca i del CRAI fetes per persones vinculades a l’àmbit de la biblioteconomia i la documentació: professors, alumnes i bibliotecaris.

En el darrer número d’aquest publicació, la tria està duta a terme pel professor Pedro Rueda que proposa una gran diversitat de recursos i serveis relacionats amb el llibre antic.

Podeu consultar aquesta publicació des de la web de la Biblioteca de Biblioteconomia. També podeu accedir-hi des del Facebook i el Twitter d’aquesta mateixa biblioteca o directament des del seu espai a Issuu.

Aquesta entrada s'ha publicat en Publicacions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.