Nova edició de cursos a l’École de l’Institut d’Histoire du Livre de Lió

L’École de l’Institut d’histoire du livre de Lió durà a terme la seva novena edició del 19 al 22 de juny amb una programació de tres cursos organitzats amb la colaboració de la Rare Book School (University of Virginia).

* Printed ephemera under the magnifying glass. A càrrec de Michael Twyman (curs en anglès)

* La bibliographie matérielle. A càrrec de Dominique Varry (curs en francès)

* Reliures françaises à décor doré, 1507-1967: Grans ateliers et grans amateurs. A càrrec de Isabelle de Conihout i Pascal Ract-Madroux (curs en francès)

Tots tres cursos es dirigeixen a estudiants, investigadors, bibliotecaris i conservadors interessats en temàtiques referents a la història del llibre i de les tècniques gràfiques. La programació dels cursos contempla el treball amb documents originals en diferents col·leccions patrimonials de Lió, principalment de la seu de l‘Institut d’historie du livre, de la Biblioteca Municipal i del Museu de la Impremta.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, cursos i jornades i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.