Conferència «Libros y lecturas de mujeres en el Renacimiento» a la facultat de Biblioteconomia i Documentació

El proper dimecres 23 de maig a les 18.00 h. tindrà lloc a la sala de juntes (espai 206) de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació la conferència “libros y lecturas de mujeres en el Renacimiento” a càrrec de Natàlia Maillard, doctora en Història Moderna per la Universitat de Sevilla i investigadora de l’European University Institute de Florència.

La conferència girarà entorn de la lectura femenina i de les pràctiques lectores de les dones i la seva relació amb els llibres i altres objectes de l’àmbit de la cultura escrita.

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Conferències i Jornades i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.