Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva

Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva del mes de maig:

Édition et diffusion de l’Imitation de Jésus-Christ (1470-1800) : études et catalogue collectif / sous la direction de Martine Delaveau et Yann Sordet [Paris], 2011.
Le livre entre le commerce et l’histoire des idées : les catalogues de libraires (XVe-XIXe siècle) / études réunies par Annie Charon, Claire Lesage et Eve Netchine. Paris : École des Chartes, 2011.
Marabottini, Alessandro. Le arti di Bologna a cura di Alessandro Marabottini (Carracci, Annibale). Edizione dell’Elefante, 1979.
 Serra Milà, Maria Rosa. La mort de l’escolà : de Vallfogona a Verdaguer. [Girona : Institut d’Estudis Gironins, 2011].
Valladares Roldán, Ricardo. Origen y cultura de la imprenta madrileña. Madrid : Diputación Provincial, 1981.
Vindel, Francisco. El arte tipográfico en España durante el siglo XV. Burgos y Guadalajara. Madrid : Dirección General de Relaciones Culturales, 1951.
 Voet, Leon. The Golden CompassesA History and evaluation of the Printing and Publishing Activities of the Officina Plantiniana. 2 vols. Van Gendt, 1969.
Aquesta entrada s'ha publicat en Novetats bibliogràfiques i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.