Monografic sobre biblioteques universitàries i patrimoni bibliogràfic al Boletín de la ANABAD

El darrer número del Boletín de la ANABAD està dedicat a la temàtica del Patrimoni Bibliogràfic a les biblioteques universitàries.

Aquest monogràfic consta d’una àmplia participació dels membres del grup de treball de patrimoni de REBIUN (Red de Bibliotecas Universitarias) i està dividit en cinc articles que presenten diversos aspectes sobre aquesta temàtica com son l’estat de la qüestió dels fons patrimonials de les biblioteques patrimonials universitàries, la trajectòria del grup de treball de patrimoni de REBIUN, els arxius personals a les biblioteques universitàries espanyoles, les normatives de patrimoni bibliogràfic i la presència a la xarxa d’aquest fons documental.

Com a apèndix, es pot consultar l’enquesta sobre aquesta temàtica que va ser enviada a totes les biblioteques universitàries espanyoles així com a les biblioteques del CSIC.

Aquesta entrada s'ha publicat en Novetats bibliogràfiques i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.