Curs d’estiu sobre l’estudi del paper a les Bodleian Libraries d’Oxford

Del 9 al 13 de juliol tindrà lloc dins de les escoles d’estiu de les Bodleian Libraries d’Oxford el curs “Bibliography and the study of paper

En aquest curs s’analitzaran les evidències materials del paper i les seves implicacions en l’estudi dels manuscrits i dels primers llibres impresos. Es durà a terme una introducció de la història de la fabricació del paper en el període de la impremta manual i s’analitzaran les diferents metodologies utilitzades per identificar-lo i  descriure’l.

El curs està adreçat a investigadors acadèmics, personal de col·leccions especials, conservadors, historiadors i col·leccionistes i està limitat a 12 places. Les classes es duran a terme en la biblioteca i l’arxiu de la  Bodleian Library, els Oxford Colleges i la Oxford University Press.

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.