El portal web “Singularis” ofereix en accés obert obres digitalitzades de les biblioteques del consorcio Madroño

Singularis és un portal web que ofereix en accés obert les obres digitalitzades més representatives del fons antic de les Biblioteques Universitàries que formen part del Consorcio Madroño. En aquest portal es poden consultar diferents tipologies documentals com mapes, plànols, dibuixos, manuscrits, incunables i impresos.

Es tracta d’un projecte viu en el qual s’anirà incorporant nou material de cada una de les biblioteques que pertanyen a aquest consorci universitari.

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades i repositoris i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.