Participació del CRAI Biblioteca de Reserva a les Jornades “Catàlegs de venda i publicitat del llibre al món hispànic (dels orígens al segle XX)”

El projecte d’investigació “Cens dels catàlegs espanyols de venda de llibres (dels orígens a 1840)” organitza els dies 2 i 3 d’octubre de 2012, les jornades “Catàlegs de venda i publicitat del llibre al món hispànic (dels orígens al segle XX)”a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona

En aquestes jornades hi intervindrà la bibliotecària del CRAI Biblioteca de Reserva, Marina Ruiz amb la conferència “El impresor Manuel de Ibarra (1735-1757) y la privativa de libros de la Universidad de Cervera”.

El CRAI Biblioteca de Reserva durà a terme, de manera paral·lela a les jornades, una exposició a les vitrines de la Biblioteca de Lletres amb una vintena de catàlegs de llibreters europeus del segle XVIII i XIX. Aquesta exposició també es podrà visitar de manera virtual a l’expositor de la pàgina web del CRAI  Biblioteca de Reserva.

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Conferències i Jornades i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.