Novetats bibliogràfiques al CRAI Biblioteca de Reserva

Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva del mes de setembre:

Camprubí, Xevi. Josep Forcada, un notari cec a la Barcelona del segle XVII. Barcelona : Col.legi Notarial de Barcelona, 1981.
Estrada i Rius, Albert. El Desafío de la moneda falsa en la Barcelona de Felipe III (1598-1621). Sabadell : AUSA, 2012.

Guirau Cabas, José Manuel. Catálogo de impresos de los siglos XVI al XVIII de la Real Biblioteca del Monasterio de San Lorenzo de El Escorial. Madrid : Patrimonio Nacional, 2011.

Hemeroteca Municipal de Madrid. Publicaciones periódicas y relaciones de noticias de los siglos XVII a XVIII : catàlogo : extranjero. Madrid : Hemeroteca Municipal de Madrid, 2000.Hemeroteca Municipal de Madrid. Publicaciones periódicas y relaciones de noticias de los siglos XVI a XVIII : catálogo : España. Madrid : Hemeroteca Municipal de Madrid, 2000.
 La memoria escrita de los dominicos. Corona de Aragón, época moderna / Rosa Maria Alabrús (coord.) Sant Cugat : Arpegio, 2012.
 Le Muse tra i libri : il libro illustrato veneto del Cinque e Seicento nelle collezioni della Biblioteca universitaria di Padova . / a cura di Pietro Gnan, Vincenzo Mancini. Padova : Biblioteca Universitaria, 2009.
 Splendore nella regola : codici miniati da monasteri e conventi nella Biblioteca Universitaria di Padova. / a cura di Federica Toniolo e Pietro Gnan. Padova : Biblioteca Universitaria, 2011.
Aquesta entrada ha esta publicada en Novetats bibliogràfiques. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.