Conferència “Libros de coro en México: recuperación documental y musical” a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació

El proper 25 d’octubre de 2012 tindrà lloc a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació la conferència “Libros de coro en México: recuperación documental y musical” per part de Silvia Salgado Ruelas (Instituto de Investigaciones Bibliográficas de la Universidad Nacional Autónoma de México).

El camp d’estudi de l’autora és la història del llibre als segles XVI i XVII i la història de les biblioteques al segle XVIII. Entre les seves publicacions destaca la monografia Libros de coro conservados en la Biblioteca Nacional de México (México : Apoyo al Desarrollo de Archivos y Bibliotecas de México, A.C., 2010).

Aquesta conferència està organitzada pel Seminari Exemplar. Grup d’Estudis del Patrimoni Bibliogràfic i Documental.

Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Conferències i Jornades i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.