Novetats bibliogràfiques al CRAI Biblioteca de Reserva

Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva del mes d’octubre:

Bonnant, Georges. Le livre genevois sous l’Ancien Régime.
Librairie Droz, 1999.
Hernando Rica, Agustín. Contemplar un territorio : los mapas de España en el Theatrum de Ortelius. [Madrid] : Ministerio de Fomento. Instituto Geográfico Nacional, DL 1998.

Hernando Rica, Agustín. El Atlas geográfico de España (1804) producido por Tomás López [Material cartogràfic]. [Madrid] : Ministerio de Fomento. Dirección General del Instituto Geográfico Regional. Centro Nacional de Información Geográfica, DL 2005.

168-5-32Petroski, Henry. The book on the bookshelf. Ed. Alfred A. Knopf, 1999.
 Ptolemaeus Latinus : codex urbinas lat. 274 : conservado en la Biblioteca Apostólica Vaticana. Madrid : Testimonio ; Ciudad del Vaticano : Biblioteca Apostólica Vaticana, 2008
Repertorium initiorum manuscriptorum latinorum medii aevi, curante: Jacqueline Hamesse ; auxiliante Slawomir Szyller. Louvain-la Neuve : Fédération Internationale des Institus d’Etudes Médievales, 2007-2008. Vol 3 i 4.

Aquesta entrada s'ha publicat en Novetats bibliogràfiques i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.