Exposició sobre Diego de Covarrubias a la Biblioteca de la Universidad de Salamanca

A partir del 28 de novembre de 2012 i fins el 27 de gener de 2013 es podrà visitar a la Hospedería del Colegio Fonseca, l’exposició “Diego de Covarrubias, el humanista y sus libros” que la Biblioteca General Histórica de la Universidad de Salamanca ha dut a terme en motiu del 500 aniversari del naixement d’aquest humanista. En aquesta exposició es podran veure 65 peces documentals i bibliogràfiques que il·lustren diferents aspectes de la vida, l’obra i la biblioteca particular de Covarrubias.

Així mateix s’ha dut a terme un llibre amb el mateix títol on, a part de les obres exposades, es poden trobar 8 articles escrits per diversos experts en les distintes facetes de Covarrubias.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.