Conferència «Infraestructura per a l’accés obert en humanitats: el projecte ECHO» a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB

ECHOLa Facultat de Biblioteconomia i Documentació i el Goethe Institut de Barcelona us conviden a la conferència de la professora Simone Rieger «Infraestructura per a l’accés obert en humanitats: el projecte ECHO». La sessió serà presentada per Alice Keefer i hi haurà traducció simultània.

Simone Rieger és la responsable de la coordinació del projecte European Cultural Heritage Online (ECHO) a l’Institut Max Planck d’Història de la Ciència a Berlín.

La iniciativa ECHO té per objectiu crear una infraestructura per a la investigació en ciències humanes que permeti l’accés lliure, permanent i amb una alta qualitat tècnica del llegat cultural. Va ser creada el 2003 per l’Institut Max Planck d’Història de la Ciència juntament amb la “Bibliotheca Hertziana” de l’Institut Max Planck d’Història de l’Art i l’Institut Max Planck de Psicolingüística.

• Dia: Dimecres 12 de desembre, 12 h.
  • Lloc: Aula Jordi Rubió i Balaguer (espai 210), Facultat de Biblioteconomia i Documentació.
  • Entrada lliure. Es demana enviar confirmació prèvia a: mercegarciab@ub.edu
Aquesta entrada s'ha publicat en Congressos, Conferències i Jornades i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.