Nova edició de punts de llibre i de postals del CRAI Biblioteca de Reserva

Seguint amb la voluntat de difondre els tresors bibliogràfics del CRAI Biblioteca de Reserva s’ha dut a terme una nova selecció d’imatges, extretes del ric fons de la seva col·lecció, per confeccionar-ne tres punts de llibre i dues postals.

Les obres escollides, algunes de les quals ja estan digitalitzades i són accessibles des de la Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes, queden descrites a continuació:

Postals
Fuchs, Leonhart, 1501-1566. De historia stirpivm commentarii insignes, maximis impensis et vigiliis elaborati … Basiliae : in officina Isingriniana, 1542 |  Catàleg  |  Cervantes.

Sèneca, Luci Anneu, ca. 4 aC-65 dC. Opera philosphica; Epistolae. Sub domino Blasio Romero … est impressum hoc opus in ciuitate Neapolis : [Mathias Moravus], 1075 [i.e. 1475]  | Catàleg  |  Cervantes.

Punts
Ciceró, Marc Tul·li, 106-43 aC. De officiis libri tres ; De paradoxis ; De somno Scipionis. [Itàlia, entre 1450 i 1470]. Manuscrit sobre vitel·la.  |  [Manuscrit registrat a l’Inventario general de manuscritos de la Biblioteca Universitaria de Barcelona / [por] Miquel Rosell]

[Oracional]. [Catalunya, entre 1420 i 1440]. Manuscrit sobre vitel·la. |  Catàleg  |  Cervantes.

Innocenci III, Papa. Exposicio dels vij psalms penitencials / feta per papa Innocent terç e tralladada de lati en romanç per frare Johan Romeu del orde dels frares preycadors. [Catalunya, entre 1400 i 1475] Manuscrit sobre pergamí.  |Catàleg  |  Cervantes.

Aquesta entrada s'ha publicat en Impresos, Incunables, Manuscrits i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.