Projecte de digitalització i catalogació d’incunables de la Cambridge University Library

La Cambridge University Library està duent a terme, des de finals del 2009, un  projecte de catalogació anomenat “Incunabula Cataloguing Project” per tal de poder consultar la seva col·lecció d’incunables en línia. Mitjançant diversos índex que faciliten la cerca del catàleg en línia, es pot consultar informació específica de cada exemplar sobre la decoració, les anotacions, l’enquadernació o les marques d’antics posseïdors.

La prestigiosa col·lecció d’incunables d’aquesta biblioteca, formada per 4650 llibres, conté 137 documents únics.

Paral·lelament a aquest projecte, la biblioteca duu a terme una sèrie de classes magistrals sobre incunables i manté un bloc amb articles sobre el seu fons.

Aquesta entrada s'ha publicat en Incunables i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.