Nova edició de l’”École de l’Institut d’Histoire du Livre” de Lió

IHLDel 24 al 27 de juny tindrà lloc la 10a edició de l’École de l’Institut d’Histoire du Livre de Lió, en la què s’oferiran 4 curs en paral·lel:

• Abrégé d’histoire de l’enluminure occidentale au fil des collections lyonnaises – Marianne Besseyre
  • Introduction à l’étude des incunables – Kristian Jensen
  • Reliures européennes bon marché à couverture souple de papier et de parchemin 1470-1830 – Nicholas Pickwoad
  • Le livre d’artiste ou comment changer l’art par le livre (et non l’inverse) Anne Mœglin-Delcroix, amb la col·laboració de Françoise Lonardoni

Els cursos tindran lloc a l’Ecole Nationale Supérieure des Sciences de l’Information  et des Bibliothèques (ENSSIB) i la la Bibliothèque Municipale de Lyon.

Aquesta entrada s'ha publicat en Incunables i etiquetada amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.