Paranimf

La Universitat de Barcelona us ofereix l’oportunitat de visitar el seu edifici més emblemàtic: l’Edifici Històric, ubicat a la plaça de la Universitat.

Com a part del recorregut pels espais de més interès d’aquest edifici, es visita el CRAI Biblioteca de Reserva, on es mostra una selecció dels seus tresors. Així mateix, podreu gaudir, acompanyats per un guia expert, d’un itinerari que inclou espais com el vestíbul principal, l’Escala d’Honor, el Paranimf, els claustres, etc., per tal de conèixer els aspectes històrics, arquitectònics i artístics.

Les visites, que tenen una durada aproximada d’una hora, s’organitzen per a grups de trenta persones com a màxim, que ho han de sol·licitar prèviament al telèfon 934 039 057 o per correu electrònic a activitatsinstitucionals@ub.edu

Podeu consultar les dates de les visites en el següent enllaç.

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Visites a l’edifici històric i al CRAI Biblioteca de Reserva de la Universitat de Barcelona

1. Retroenllaç: Una nova secció a la pàgina web del CRAI Biblioteca de Reserva | Blog de Reserva