Novetats bibliogràfiques al CRAI Biblioteca de Reserva

Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva de l’últim trimestre de 2013:

P-3-8-6Gutenberg Jahrbuch Mainz : Verlag der Gutenberg-Ges. Volum 2013.
168-6-3Itineraris : nou estudis sobre cultura al Renaixement / edició a cura d’Eulàlia Duran i Maria Tolrà. València : Tres i Quatre, 2012.

168-6-4Preparando la Biblia Políglota Complutense : los libros del saber / [coordinación y autoría de textos : Elisa Ruiz García]. Madrid : Universidad Complutense de Madrid, DL 2013.
168-6-5Puig i Ferreté, Ignasi M. Índex codicològic del Viage literario de Jaume Villanueva Barcelona : Institut d’Estudis Catalans, 1998.
168-6-2Sánchez Suárez, Alejandro. Indianes, 1736-1847 : els orígens de la Barcelona industrial; Apèndix. Sant Pere, un itinerari pel primer barri fabril de Barcelona, Jaume Artigues i Francesc Mas. Barcelona : Ajuntament de Barcelona, 2013.
P-6-5-2Syntagma : revista del Instituto de Historia del Libro y de la Lectura. Salamanca : Instituto de Historia del Libro y de la Lectura, [2002]- 2n vol. 2008.
P-3-2-18Universitat de València. Biblioteca General e Histórica. Catálogo de obras impresas en el siglo XVII de la Biblioteca Histórica de la Universitat de València / Ana Gisbert y Mª Lutgarda Ortells. [València] : Servei de Publicacions de la Universitat de València, [2005].
Aquesta entrada s'ha publicat en Novetats bibliogràfiques i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.