Un curs sobre enquadernacions antigues

facultatLa Facultat de Biblioteconomia i Documentació ofereix un curs d’especialització sobre enquadernacions antigues que serà impartit per Antonio Carpallo Bautista, professor de la Facultad de Ciencias de la Documentación de la Universidad Complutense de Madrid.
El seminari “Identificació i descripció d’enquadernacions antigues (s. XV-XIX)” tindrà lloc el 17 i 18 de febrer de 16 a 20 h al CRAI Biblioteca de Reserva, i es basarà en la seva col·lecció per extreure’n els exemples d’estudi.
Ja està obert el període de matriculació a la Secretaria de la Facultat. Per a més informació, consulteu aquest pdf o podeu escriure a: pedrorueda@ub.edu.

Aquesta entrada s'ha publicat en Impresos i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Un curs sobre enquadernacions antigues

1. Retroenllaç: S’inaugura l’exposició 6 enquadernacions d’incunables al CRAI Biblioteca de Reserva | Blog de Reserva