El CRAI Biblioteca de Reserva participa a l’exposició “Imatges Vives”

Astronomicum

El CRAI Biblioteca de Reserva participa a l’exposició “Imatges Vives”, emmarcada dins els actes de commemoració dels 20 anys de la Xarxa Vives d’Universitats. L’exposició vol ser una mostra del patrimoni artístic, científic i documental de les universitats, comissariada per Lourdes Cirlot, vicerectora de Relacions Internacionals i Cultura de la Universitat de Barcelona. L’exposició es presenta en el Museu de la Universitat d’Alacant des del 24 de gener fins el  5 d’abril.
La peça exposada del CRAI Biblioteca de Reserva és l’Astronomicum Caesareum de Pere Apià, imprès per ell mateix a Ingolstad el 1540.

Hi ha la versió digital a la BVMC i una fitxa descriptiva al Museu Virtual UB.

Més informació aquí.

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades i repositoris, Exposicions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.