Novetats bibliogràfiques al CRAI Biblioteca de Reserva

Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva del primer trimestre de 2014:

168-4-2300 onzes de setembre, 1714-2014 : Museu d’Història de Catalunya, del 14 de març al 28 de setembre de 2014coordinació Raquel Castellà , Isabel Ruiz ; textos : Joaquim Albareda …[et al.] ; direcció Agustí Alcoberro.  [Barcelona] : Generalitat de Catalunya. Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions : Museu d’Història de Catalunya,  DL 2014.
168-4-61Afroindigenous spaces on the map “Brasilia qua parte paret Belgis” / Bartira Ferraz Barbosa, José Luis Ruiz Peinado, Ricardo Piqueras… [et al.] Recife : Editora Universitária UFPE, 2013.
Barcino a Gallis petita et168-6-8 Caroli III semper augusti auspiciis semper victricibus propugnata. Barcelona atacada pels francesos / traducció d’Alejandro Coroleu i Maria Paredes. Martorell : Adesiara, 2014.
168-4-60Carpallo Bautista, Antonio. Las encuadernaciones de Obra y Fábrica del Archivo de la Catedral de Toledo. Toledo : Instituto Teológico San Ildefonso : Cabildo Primado de Toledo, 2010.
168-7-4Mediterrani, del mite a la raó / comissariat : Pedro Azara, amb la col·laboració de Gregorio Luri ; autors dels articles: Pedro Azara … [et al.] Barcelona : Obra Social “la Caixa” : Tenov, DL 2014.

168-6-6Universidad de Sevilla. BibliotecaFondos y procedencias : bibliotecas en la Biblioteca de la Universidad de Sevilla : exposición virtual 2013 / Eduardo Peñalver Gómez, coordinador. Sevilla : Universidad de Sevilla, Secretariado de Publicaciones, 2013.

Aquesta entrada s'ha publicat en Novetats bibliogràfiques i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.