Presentació del llibre Imatge, devoció i identitat a l’època moderna.

168-4-3

Ens plau anunciar-vos que ja teniu a la vostra disposició un exemplar del llibre Imatge, devoció i identitat a l’època moderna, un estudi de la influència de les reformes religioses en les arts visuals entre els segles XVI i XVIII, basat especialment al territori català i de la corona hispànica, però que centra l’atenció també a les antigues terres de la Corona d’Aragó, Nàpols i Sardenya. Cal destacar que les dues editores de l’obra són professores d’Història de l’Art de la nostra universitat -Sílvia Canalda i Cristina Fontcuberta-, i que aquesta ha estat publicada per Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, de manera conjunta amb el Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El llibre sorgeix arran del seminari del mateix nom que va tenir lloc el novembre del 2012 a la Universitat de Barcelona i en el que el CRAI Biblioteca de Reserva va participar activament a través d’una mostra del fons a les seves vitrines i de l’exposició virtual Imatge, devoció i identitat a l’època moderna (SS.XVI-XVIII) que encara avui podeu visitar a la nostra web.

Esperem que aquesta novetat bibliogràfica, així com l’exposició virtual del nostre fons, siguin del vostre interès!

Aquesta entrada ha esta publicada en Novetats bibliogràfiques, Publicacions dels nostres usuaris. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.