Donatiu del Dr. Gaspar Coll i Rosell

El CRAI de la UB vol agrair avui al Dr. Gaspar Coll i Rosell el recent donatiu de diverses obres que s’han incorporat al seu fons. El Dr. Gaspar Coll i Rosell, professor d’Història de l’Art de la Universitat de Barcelona, i que des de 2012 ocupa el càrrec de Delegat del Rector pel Parc de les Humanitats i les Ciències Socials, ha donat a la nostra biblioteca diversos títols d’obres impreses entre els s. XVII i XIX.

M-6732bis2

Entre les obres incorporades al fons de Reserva, principalment de temàtica religiosa, destaquen diverses edicions de missals de les que no hem localitzat exemplars en cap dels repertoris consultats. Aquest seria el cas de Missale romanum: ex decreto sacrosancti Concilii Tridentini restitutum, Pii V. Pont. Max. jussu editum, et Clementis VIII. primum, nunc denuo Urbani Papae Octavi auctoritate recognitum Lugduni: apud Anisson, & Posuel, 1697 o Missae recentiores, pro celebrantium commoditate congestae. Gerundae: Ex. Typ. Narcissi Oliva, 1778.

Les obres posteriors a 1820 –dos manuals escolars i dues obres de caire religiós- datades entre 1853 i 1898, podran ser consultades al CRAI Biblioteca de Lletres.

Podeu consultar totes les obres donades pel Dr. Gaspar Coll i Rosell (en aquest donatiu i en diversos realitzats anteriorment) al catàleg del CRAI de la UB .

Aquesta entrada s'ha publicat en Impresos i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.