Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva

Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva dels darrers mesos:

168-5-76Gaskell, Philip. John Baskerville : a bibliography. Cambridge : At The University Press, 2010.
Una mirada al 1700 :a partir dels gravats de la col·leció Gelonch Viladegut : Barcelona, del 16 de juny al 2 de novembre del 2014 /[direcció: Josep Maria Trullén i Thoms ; textos Xevi Camprubí … [et al.]][Barcelona] :Museu Frederic Marès :Ajuntament de Barcelona, DL 2014.
Tiffany, Tanya J. Diego Velázquez’s early paintings and the culture of seventeenth-century Seville. University Park : The Pennsylvania State University Press, cop. 2012.
Exquisite & rare : bookbindings from the library of Benjamin Guinness, 3rd Earl of Iveagh / curated by Philip Maddock … [et al.]  Dublin : Hudson Killeen [2013?].
Trabajos de la Asociación Española de Bibliografía[Madrid] : Ministerio de Cultura : Biblioteca Nacional, .
Imatge, devoció i identitat a l’època moderna : segles XVI-XVIII / Sílvia Canalda, Cristina Fontcuberta (eds.) Barcelona : Universitat de Barcelona ; Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, DL 2013.
Aquesta entrada ha esta publicada en Novetats bibliogràfiques. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.