Caplletra del manuscrit 12Difondre una part il·lustrativa del fons bibliogràfic antic del CRAI Biblioteca de Reserva de la Universitat de Barcelona: heus aquí l’objectiu de la mostra de manuscrits, incunables i llibres impresos que romandrà oberta del 9 al 23 de juliol a les vitrines del CRAI Biblioteca de Lletres i del CRAI Biblioteca de Reserva. L’exposició se centra sobretot en autors grecs, llatins i humanistes, entre els quals destaquen Píndar, Llucià de Samòsata, Ciceró, Virgili, Antonio de Nebrija i Juan Luis de la Cerda.

La mostra, ampliada, es pot visitar també virtualment a la pàgina web de la Biblioteca de Reserva.

La mostra ha estat preparada per la Secció Catalana de la Sociedad Española de Estudios Clásicos, juntament amb els departaments de Filologia Grega i de Filologia Llatina i en col·laboració amb el CRAI Biblioteca de Reserva, amb motiu del XIV Congrés d’Estudis Clàssics que acull la Facultat de Filologia del 13 al 17 de juliol.

L’exposició podrà visitar-se de dilluns a divendres de 8:30h a 19:30h i, els quatre darrers dies (del 20 al 23 de juliol), de 8:30h a 15h. L’única visita comentada tindrà lloc el dimecres 15 de juliol a les 11:40h.

Com a complement d’aquesta mostra, es presenta, a les vitrines de l’entrada del CRAI Biblioteca de Lletres, una selecció de títols del fons modern directament relacionats amb les línies de recerca en Filologia Clàssica que es duen a terme, des de fa molts anys, a les Universitats catalanes i en institucions com l’IEC o la Fundació Bernat Metge.

Aquesta entrada ha esta publicada en Exposicions virtuals, Impresos, Incunables, Manuscrits. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Manuscrits, incunables i llibres impresos d’autors grecs, llatins i humanistes: una mostra del CRAI Biblioteca de Reserva