El passat 26 d’abril va tenir lloc a l’aula magna de la Universitat la II Jornada de Bones Pràctiques del CRAI centrades en aquesta ocasió al voltant del Suport a la Recerca.

pel bloc

El CRAI Biblioteca de Reserva va oferir la presentació La Catalogació de llibre antic: un valor afegit. La xerrada va tenir com a punt d’inici les particularitats en la catalogació dels llibres antics, per tal de poder aprofundir en els tres productes de valor afegit que deriven d’aquesta tasca: la Base de dades de Marques d’Impressors, la Base de dades d’Antics Posseïdors i el Bloc de Reserva.

El nostre objectiu era mostrar com aquests recursos pretenen fomentar la recerca, ja que estan plenament en la línia de la nova tipologia de demandes que ens arriben per part dels investigadors. Més enllà de les obres en sí, alguns dels estudiosos que consulten el nostre fons comencen a centrar el seu interès en aspectes com la decoració dels exemplars o les diferents procedències de la nostra col·lecció.

Aquesta entrada ha esta publicada en Antics posseïdors, Bases de dades i repositoris, Conferències, cursos i jornades, Marques d'impressors. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Participació del CRAI Biblioteca de Reserva a la “II Jornada de Bones Pràctiques” del CRAI

1. josé luis ha dit:

Un buen trabajo de de investigación, muy interesante para fomentar a los estudiantes.

Els comentaris estan tancats.