Vols ser padrí del CRAI de la Universitat de Barcelona? Ara tens dos nous candidats per apadrinar

Blog CRAI Universitat de Barcelona

Hem incorporat dos nous registres a la llista de llibres per apadrinar en el marc del projecte del CRAI de la UB Apadrina un document. Fes-lo teu, fes-lo de tots.

En aquesta ocasió us proposem un llibre de l’historiador, polític i filòsof italià, Niccolò Machiavelli (per a nosaltres Nicolau Maquiavel), autor de la justament apreciada obra El Príncep. L’obra que podeu apadrinar, si hi esteu interessats, és l’únic exemplar que es conserva a Barcelona i dels pocs que es troben a Espanya:

Machiavelli, Niccolò. Tutte le opere di Nicolo Machiauelli cittadino et secretario fiorentino : diuise in V. Parti, et di nuouo son somma accuratezza ristampate. [S.l.] : [s.n.], 1550

D’altra banda posem a l’abast de la vostra generositat una altra obra, en aquest cas un processional romà imprès per Lucca Antonio Giunta, un dels membres de la famosa dinastia d’impressors venecians, que conté els himnes, les lletanies…

View original post 182 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.