Passat i futur del Taller de Restauració del CRAI de la Universitat de Barcelona. Homenatge a Domènec Palau

Felicitats, Domènec. Molta sort!

Blog CRAI Universitat de Barcelona

Domènec Palau: tota una vida al servei de la restauració del llibreper Tana Andrades

El proper any, al maig del 2018, es compliran 20 anys de la inauguració del Taller de Restauració de la Biblioteca de la Universitat de Barcelona. Gairebé coincidint amb aquesta data, aquest mes de setembre es jubila definitivament en Domènec Palau després de tres anys de jubilació parcial.

Podem considerar en Domènec com un dels referents en la restauració a Catalunya. Pertany al grup de restauradors artesans que en cert moment van veure la necessitat de professionalitzar aquest ofici i van crear el Grup Tècnic, Associació Professional de Conservadors-Restauradors de Catalunya l’any 1983.

L’associació la van formar inicialment un grup de professionals procedents de l’àmbit de la conservació-restauració de béns culturals que tenien com a objectiu treballar per al reconeixement de la disciplina i la protecció del patrimoni cultural. L’any 1999 el Grup Tècnic va…

View original post 989 more words

Aquesta entrada s'ha publicat en Restauracions i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.