Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva

Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva del primer trimestre de 2019:

portades adquisicions

Balthasar Moretus and the passion of publishing / Dirk Imhof, Paul van Capelleveen, Goran Proot, Andrew Steeves, Guy Vingerhoets. Kontich : BAI, [2018].

Conjvncion de saberes : historia del patrimonio documental de la Biblioteca Lafragua / Jesús Márquez Carrillo, coordinador. Puebla de Zaragoza : Benemerita Universidad Autonoma de Puebla, Biblioteca José María Lafragua, noviembre de 2017.

Elias Rogent i Barcelona : arquitectura, patrimoni i restauració / Ramon Dilla Marti, Maria Torras Freixa (eds.) [Barcelona] : Edicions de la Universitat de Barcelona, [2019].

Fernández, David A. De monstris:  an exhibition of monsters and the wonders of human imagination / exhibition and catalogue by David A. Fernández. [Toronto] : Thomas Fisher Rare Book Library, University of Toronto, [2018].

Grote atlas van de West-Indische Compagnie = Comprehensive atlas of the Dutch West India Company. Voorburg : Asia Maior; Utrecht : Koninklijk Nederlands Aardrijkskundig Genootschap; The Hague : Nationaal Archief; Utrecht : Utrecht University, Faculty of Geosciences, 2011-

Història de la premsa diària de Barcelona / Francesc Salgado, coordinador. Barcelona : Ajuntament de Barcelona : Arxiu Històric de la Ciutat, octubre del 2018.

Printing revolution 1450-1500 : i cinquant’anni che hanno cambiato l’Europa = Fifty years that changed Europe / a cura di Cristina Dondi. Venezia: Marsilio, settembre 2018.

Aquesta entrada ha esta publicada en Novetats bibliogràfiques. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )