Nous catàlegs de propostes de TFGs i TFMs basats en el nostre fons

Com bé sabeu, fa un any vam posar en marxar una iniciativa que consisteix en oferir propostes de TFGs/TFMs basades en el nostre fons. Comencem el curs 2019/2020 amb energies renovades i amb molts més catàlegs de propostes, que ara ja oferim a través d’una pàgina específica : passem de dos a quinze catàlegs, que contenen gairebé un centenar de propostes relacionades amb la història, la història de l’art, la filologia, la música, les biblioteques patrimonials, l’accés a continguts digitals, etc.!

La nostra voluntat és difondre i dinamitzar la col·lecció del CRAI Biblioteca de Reserva, així com col·laborar amb el professorat responsable dels TFGs i TFMs. Totes la propostes són obertes i poden replantejar-se per tal que s’ajustin el màxim possible als interessos d’alumnes i  professors.

Estudiants, podeu contactar amb nosaltres si alguna proposta és del vostre interès, així com si us plantegeu algun tema de recerca que nosaltres no hàgim indicat. La nostra col·lecció està formada per 2.150 manuscrits, unes 830 edicions incunables, 120.000 impresos, 8.000 gravats i 890 pergamins: les possibilitats de recerca que ofereix un fons tan ric són infinites!

Professors, comuniqueu-nos si teniu altres propostes i així iniciarem una col·laboració més que desitjable: com a bons coneixedors dels plans docents dels estudis ens podeu ajudar a perfilar noves propostes que s’ajustin millor als coneixements i competències dels vostres estudiants. Com veureu, alguns professors ja estan col·laborant amb nosaltres i els seus noms apareixen lligats a les propostes corresponents. Us recordem també que, més enllà de les propostes de TFGs i TFMs, el CRAI Biblioteca de Reserva dona suport a la docència oferint sessions de formació, assessorament en l’aprenentatge a través de fonts primàries a l’aula, col·laborant activament en la implementació de l’Aprenentatge Basat en Projectes, donant suport a projectes expositius i facilitant espais per a la realització de conferències o xerrades lligades a aquestes activitats. A través de la nostra participació a la 7a Jornada de Bones Pràctiques del CRAI  i de l’article fruit d’una intervenció a les II Jornadas de Gestión de Patrimonio Bibliográfico coneixereu una mica millor quines iniciatives oferim tant per la recerca com per la docència.

Esperem que siguin del vostre interès.

Aquesta entrada ha esta publicada en TFGs -TFMs. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Nous catàlegs de propostes de TFGs i TFMs basats en el nostre fons

1. Óscar Lilao ha dit:

Muy buena iniciativa. Muchas gracias por compartir vuestros materiales, que sin duda nos aportan ideas a otras bibliotecas (Óscar Lilao, Universidad de Salamanca)

2. Retroenllaç: Propostes de TFG i TFM basats en fons del CRAI Biblioteca de Reserva | Bloc de Lletres

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )