Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva

Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva de 2020:

Alabrús Iglesias, Rosa Maria. Juliana Morell: de niña prodigio a maestra de las emociones. Sant Cugat: Editorial Arpegio, 2020.

Andrés, Juan. La Biblioteca Real de Nápoles : los expolios y la fuerza de la memoria. Madrid: Instituto Juan Andrés de comparatística y Globalización, 2020.

Il Cancionero ms. brancacciano V A 16 della Biblioteca Nazionale di Napoli / edicione critica e estudio di Antonietta Molinaro. Pisa: Edizioni ETS, cop. 2019.

Carnelos, Laura. “Con libri alla mano” : l’editoria di larga diffusione a Venezia tra Sei e Settecento. Milano: Edizioni Unicopli, 2012.

Cascio, Giovanni. Considerazioni sul volgarizzamento toscano dell’Itinerarium di Francesco Petrarca. [Lloc de publicació no identificat]: [editor no identificat], [data de publicació no identificada].

Corbeto, Albert. Minerva de doctos: La Real Biblioteca y los hombres de letras del siglo de las luces al servicio del estado y del beneficio público. Mérida: Editora Regional de Extremadura, 2019.

Curi Nicolardi, Silvia. Melchiorre Sessa tipografo ed editore : (Venezia 1506-1555). Milano: Udine : Mimesis, 2019.

Gutenberg Jahrbuch.  Mainz: Verlag der Gutenberg-Ges., vol 2020.

Moret, Oriol. Truchet’s 1695 proportion of lettres: a reassessment. [Wiesbaden]: Gutenberg-Jahrbuch, [2017].

Oliveras Costa, Jaume. Montalegre : sis segles de silenci cartoixà / fotografies: Oriol Casanovas i Antonio Guillén. Badalona : Museu de Badalona, octubre de 2017.

El Patrimonio bibliográfico y documental: diferentes metodologías de investigación, idénticos objetivos / Antonio Carpallo Bautista, María Olivera Zaldua (editores).  Madrid: Editorial Fragua, 2020.

Reforma católica y disidencia conversa: Diego Pérez de Valdivia y sor Hipólita de Jesús y Rocabertí en Barcelona (1578-1624) / edición de M. Laura Giordano. Vigo: Editorial Academia del Hispanismo, 2020.

Rizos, Carlos Ángel. L’Obra poètica llatina del jesuïta Miquel Dòria (1737-1819): estudi, edició i traducció. Lleida: Edicions de la Universitat de Lleida, 2019.

Aquesta entrada ha esta publicada en Novetats bibliogràfiques. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.