Tres meravellosos llibres per apadrinar a Mecenes UB

Avui us deixem amb l’entrada del blog del CRAI de la UB que s’ha fet ressò de la nova campanya d’Apadrina un llibre.

En més d’una ocasió hem fet esment al punt més feble de la nostra col·lecció: el seu mal estat de conservació, una situació que no pot quedar silenciada. Esperem que amb aquesta nova crida, els tres candidats puguin ser restaurats i, sobretot, es desperti una major sensibilització sobre aquesta greu problemàtica.

També us convidem a llegir l’entrevista apareguda a la revista Catorze que ajuda a contextualitzar aquesta situació.

Aquest Sant Jordi 2021, el CRAI de la UB ha volgut donar nova vida al projecte ‘Apadrina un document…‘ tot impulsant, des de la plataforma de Mecenes UB, la campanya de micromecenatge Apadrina un llibre.

Aquesta campanya té com a objectiu recaptar fons per restaurar tres edicions singulars escollides d’entre les que formen part del projecte inicial […]

Apadrina un llibre amb Mecenes UB — Blog CRAI Universitat de Barcelona
Aquesta entrada s'ha publicat en Impresos, Restauracions i conservació i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )