Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva

Novetats bibliogràfiques del CRAI Biblioteca de Reserva del darrer trimestre de 2018:

adquisicions març

Auladell Agulló, Marc. Catàleg dels protocols del districte de la Bisbal d’Empordà. Barcelona : Fundació Noguera, 2017.

Avenoza, Gemma. Historia Civitatis Troiane : (Mss/1785) : libro de estudios / presentación, José Antonio Merino ; estudio codicológico e histórico, Gemma Avenoza ; análisis iconogràfico del codice iluminado Historia Civitatis Troiane, José María Salvador González. Madrid : Biblioteca Nacional de España : PIAF, Productora Internacional de Arte y Facímiles, , [2018].

Caballero, Fermín. La imprenta en Cuenca : datos para la historia del arte tipográfico en España. La Coruña : Orbigo, 2017.

Camprubí, Xevi. L’Impressor Rafael Figueró (1642-1726) i la premsa a la Catalunya del seu temps. Barcelona : Fundació Noguera, 2018.

Col·lecció diplomàtica de l’Archivo Ducal de Cardona (965-1230) / edició a cura de Francesc Rodríguez Bernal. Barcelona : Fundació Noguera, 2016.

Diplomatari de la catedral de Tortosa : episcopats de Ponç de Torrella (1212-1254) i Bernat d’Olivella (1254-1272) / edició a cura de Antoni Virgili, Josep Maria Escolà, Manel Pica, Montserrat Rovira. Barcelona : Fundació Noguera, 2018.

Edición y propaganda del libro : las estrategias publicitarias en España e Hispanoamérica (siglos XVII-XX) / editores: Lluís Agustí, Mònica Baró, Pedro Rueda Ramírez. Barcelona : Calambur, 2018.

Gutenberg Jahrbuch. Mainz : Verlag der Gutenberg-Ges., 2018.

Martín Abad, Julián. Cum figuris : texto e imagen en los incunables españoles : catálogo bibliográfico y descriptivo. Madrid : Arco/Libros-La Muralla, 2018.

McKitterick, David. The Invention of rare books : private interest and public memory, 1600-1840. Cambridge : Cambridge University Press, [2018].

Museu de Belles Arts de Castelló. Colección de estampas procedentes de la Real Fábrica de Loza de Alcora conservadas en el Museo de Bellas Artes de Castelló / [F. Olucha Montins]. Castelló : Diputació, DL 2016.

Paradigmas de la palabra : gramaticas indigenas de los siglos XVI, XVII, XVIII / [autores de los textos: Mercedes Suárez, Ascensión Hernández de León-Portilla, Otto Zwaetjes, Hernando Cabarcas]. [Madrid] : Turner : SEACEX, [2007].

Reyes Gómez, Fermín de los. La imprenta y el más allá : las Bulas de San Esteban de Cuéllar (Segovia) / Fermín de los Reyes Gómez; transcripción Susama Vilches Crespo; introducción Zoa Escudero y Pilar Pastrana. Segovia: Fundación Las Edades del Hombre, 2017.

El Sinodal de Aguilafuente y la primera imprenta española / edición de Fermín de los Reyes. Aguilafuente : Ayuntamiento de Aguilafuente, 2017.

Valla, Giorgio. De natura oculorum : Item Aristotelis problemata quae ad oculos pertinent / Conté en 2 volums: [1] facsímil de l’edicio d’Estrasburg de l’any 1520 ; [2] traduccions al castellà, català i anglès. Barcelona : Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya, 2017.

Vidal Bonavila, Judit. L’aprofitament del mar en els segles XVI i XVII : estudi comparatiu de les almadraves de la Corona d’Aragó. Barcelona : Fundació Noguera : Pagès Editors, 2018.

Visiones cruzadas : los virreyes de Nápoles y la imagen de la Monarquía de España en el Barroco / I. Mauro, M. Viceconte, J.-L. Palos (eds.) Barcelona: Edicions Universitat de Barcelona, [2017].

Aquesta entrada ha esta publicada en Novetats de fons modern. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.