Cinquè aniversari del bloc Typefoundry

Per celebrar el cinquè aniversari del bloc Typefoundry, el seu autor, James Mosley,  ha publicat una notícia on resumeix cada un dels 35 post que han aparegut al bloc al llarg d’aquests cinc anys d’existència.

Aquest bloc està especialitzat  en la història dels tipus i la lletreria, i es caracteritza per l’alta qualitat dels seus post, que tenen una estructura i un nivell documental més semblant al d’un article de revista especialitzada que al d’un post, i que sovint son modificats després de la seva publicació com a conseqüència de nous estudis duts a terme pel mateix autor.

James Mosley, és professor del departament de comunicació i tipografia de la Universitat de Reading al Regne Unit  i autor de nombrosos articles i monografies sobre tipografia europea. A la Biblioteca de la Universitat  podeu consultar diverses obres d’aquest autor.

Aquesta entrada s'ha publicat en Publicacions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.