El que estaves buscant

El que estaves buscant és el títol de la campanya de difusió del CRAI Biblioteca de Reserva que enguany ha posat en marxa un grup d’estudiants del grau de Disseny de la Universitat de Barcelona. Per segon any consecutiu, la nostra biblioteca és objecte d’un treball en la línia de l’Aprenentatge Basat en Projectes de l’assignatura “Laboratori de projectes de disseny professional”, dirigida pel professor titular Jesús Del Hoyo Arjona, i que té l’objectiu d’idear una campanya de promoció que aproximi la biblioteca als estudiants.

IMG_20200124_124631

La campanya El que estaves buscant ha estat endegada pels estudiants Bihotz Ibarzabal, Laura Jubert i Víctor Navarro (amb la col·laboració de Paula Cervera) i, tot i que no ha finalitzat, ja ens ofereix els seus primers resultats. Com a colofó de la primera part de la campanya, el passat mes de desembre els estudiants van fer públic un perfil d’Instagram eqeb_  que recull algunes de les imatges i vídeos realitzats en les diferents visites al nostre fons. Tal i com destaca el professor Del Hoyo “los alumnos han desarrollado un proyecto de diseño gráfico dirigido a la concienciación e inducción social por medio de una campaña de desarrollo fundamentalmente viral”.

Us animem a visitar el perfil El que estaves buscant, a gaudir de les precioses imatges que ens ofereix i a respondre l’enquesta de valoració del projecte que trobareu a l’apartat Respon-me!

Finalment, us deixem amb algunes imatges -cedides pel professor Del Hoyo- preses durant la realització de la primera part del projecte. A partir del mes de febrer continuaran desenvolupant la iniciativa… Esperem amb candeletes el resultat final!

Aquesta entrada s'ha publicat en Aprenentatge basat en projectes, Suport a la docència i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )